A Magyar Turisztikai Ügynökség és a Budapesti Corvinus Egyetem együttműködésének gyümölcseként megjelent a Turizmus Bulletin 2017. 3–4. összevont száma.
Horváth Zoltán, Köbli Ádám és Morva Tamás tanulmánya a hazai városnéző kisvonatok turisztikai szerepének és desztinációnkénti jellegzetességeit vizsgálja térinformatikai módszerekkel. „A turisztikai kereslet fejlesztésének lehetséges irányai egy innovatív városban” címen Albert Tóth Attila és Happ Éva tanulmánya Győr város példáját mutatja be. A fesztiválszezon kezdetén mi sem aktuálisabb, mint a közösségi média szerepe a fesztiválturizmusban – akit ez a téma érdekel, Süli Dorottya és Martyin-Csamangó Zita tanulmányából ismerheti meg a Szegedi Ifjúsági Napok és a Green Future idevágó tanulságait. Bódis Gábor „A turizmus láthatatlanságának paradoxona: kommunikációs kihívások” című tanulmánya a nem regisztrált turizmus témájához kínál érdekes adalékokat. A lapszámot „A Felvidék magyarlakta területén működő turisztikai szervezeti rendszer vizsgálata” című dolgozat zárja Tőzsér Anett, Bánhidai Csilla, Fogarasi Noémi Blanka és Csonka Ákos tollából.
Innen tölthető le a Turizmus Bulletin 2017. évi 3-4. száma