Véget ért a Magyar Turisztikai Ügynökség és a Magyar Turisztikai Szövetség – a Google Magyarországgal közösen, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének támogatásával – a digitális kompetenciák és készségek fejlesztésének érdekében szervezett turisztikai ágazati workshopsorozat Budapesten, valamint számos vidéki helyszínen.
Az előadások elsősorban ágazati cégek vezetőinek vagy kis- és közepes vállalkozások munkatársainak vagy magánszemélyeknek szóltak, akik saját internetes vállalkozás indításán gondolkodnak, illetve azoknak, akik már belevágtak, de vezetési, marketingeszközökre vagy inspirációra volt szükségük.
Az rendezvények főbb témái voltak:
- Miért érdemes online stratégiát építeni?
- Milyen ingyenes eszközök segítenek a marketingben?
- Hogyan kerülhet fel a Google térképre és milyen lehetőségeket rejt a Google My Business?
- Hogyan lehet hatékony reklámot építeni a Google AdWords segítségével?
- Beszédes adatok – hogyan építsünk adatokra és statisztikákra?
- Esettanulmányok, példák turisztikai területről
A projekt célja a magyarországi kis- és közepes vállalkozások digitális felzárkóztatása volt annak érdekében, hogy bevételeiket az online területen is növelhessék. A három fő szervező a Google Magyarországgal közösen eredményesnek és hatékonynak ítélte meg a sorozatot, valamint egészen biztosak abban, hogy a használható tudás átadását – hasonló sorozatok keretében – a jövőben is folytatni kívánják.